Sunday, January 26, 2014

დღე მეორე

დღეს შევისწავლეთ დაგეგმვა სასწავლო პროექტებისა,მოვამზადეთ პუბლიკაცია,შევქმენით სასწავლო ნიმუშები,შევქმენით შაბლომები.კმაყოფილი ვარ ტრეინერის პროფესიონალიზმიტ,გულისხმიერებით,მან პიროვნული თვისებებითაც დიდი დახმარება გამიწია კარგად გავრკვეულიყავი იმ სიახლეებით რაც დღეს შევისწავლეთ,დიდი მადლობა მას ამ ყველაფრისთვის.

1 comment:

  1. სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
    სასწავლო თემის ავტორი
    სახელი და გვარი დონარი რიჟვაძე
    რაიონი აჭარა
    სკოლა N 1 საჯარო სკოლა
    ქალაქი ბათუმი
    თემის მონახაზი
    თემის დასახელება


    თემის შინაარსი
    მოსწავლეები მოინახულებენ იმ ერეოზირებულ და დამეწყრილ ტერეიტორიებს რომელიც ადამიანის დაუდევრობითაა გამოწვეული,და რა დიდი ზიანის მოტანა სჰეუზლია ადამიანისათვის ამ ყველაფერს,შეხვდებიან იმ ადამიანებს ვინც ეს უბედურება თავისთავზე გამოსცადა და აქედან შესზლებენ დასკვნი გამოტანას რომ საკუთარი კეთილდგეობის მიზნიტ არ უნდა დააზარო
    საგანი
    ქართული ენა, ხელოვნება......... ჩაწერე რაცაა
    დონე/კლასი
    მოსწავლეების, სამიზნე ჯგუფის სასკოლო განათლების საფეხური, კლასი
    განხორციელების დროის ჩარჩო
    2 თვე.
    თემის საფუძვლები
    შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
    მშობლიური ქვეყნისა და მსოფლიოს მნიშვნელოვანი ისტორიულ-გეოგრაფიული მოვლენების შესწავლის პროცესში მოსწავლეს უნდა განუვითარდეს შემდეგი უნარები:
    • სივრცეში ორიენტირება
    • ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
    • კომუნიკაცია
    • სწავლის უნარი
    • კვლევა
    • შემოქმედებითი უნარი
    • ფაქტებისა და მოვლენების ისტორიული ინტერპრეტაცია
    • თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
    • გეოგრაფიული მოვლენების, პროცესებისა და კანონზომიერებების გავრცელების დადგენა
    • თანამშრომლობა
    • სამოქალაქო პოზიციის შემუშავება, კრიტიკა და დაცვა
    • ტოლერანტობა
    • პიროვნული და საზოგადოებრივი პრობლემის გააზრება და სხვადასხვა საკითხებს შორის კავშირების დადგენა
    • პიროვნული და საზოგადოებრივი პრობლემის გადაჭრა
    • საზოგადოებრივი სიტუაციებისა და პროცესების მოდელირება
    • სიცოცხლისა და ჯანმრთელობისათვის საშიში სიტუაციების შეფასება
    • საგანგებო ვითარებებში მოქმედებ
    21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან ჩემს მოსწავლეებს განუვითარდება:
    კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა
    ● საღი მსჯელობა და აღქმა;
    ● მიზნობრივი კითხვების ფორმულირება და დასმა სხვადასხვა მოსაზრების
    გასაცნობად და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად;
    კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
    ● იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
    ● სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
    ● საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
    ● პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.

    მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
    გუნდური მუშაობის პრინციპით ბავშვებმა შეძლონ დაინახონ და გაანალიზონ ეროვნული და საზოგადოებრივი პრობლემების გადაჭრის გზები.პასუხისმგებლობის გაზიარება მუშაობის პროცესში.თანაგრძნობა დაზარალებული ადამიანების მიმართ.
    მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
    ზოგადი კითხვა რა არის ზვავის და მეწყერების მიზეზები?
    თემატური კითხვები როგორ რელიეფურ გარემოში შეიძლება გაჩნდეს ეს პრობლემები?
    შინაარსობრივი კითხვები საიდან იგებს სათავეს ტყის დაცვის ტრადიცია?ჩვენი როლი ეკოლოგიის დაცვის სფეროში?რა ვიცით ნაკრძალი ტერეიტორიების სესახებ.








    ReplyDelete